Hoppla, etwas ist schiefgelaufen. Bitte prüfe deine Netzwerkverbindung und versuche es nochmals.

Hallo, ich bin Isi & Anita S.

Mir sind es humorvolls, naturliebends und unkomplizierts Paar, wo Freud het ade Schwizer Landschaft und gern gaht go zelte. Mir choched gern uf em Füür und probiered ab und zue au gern emal es speziellers Menü us. Ruhig, suber und "stuberein" sind mir natürli au...das ghört dezue. :) Mir freued eus über spannendi Bekanntschafte und dass mir so d Schwiz chli uf e anderi Art döfed kennelerne. :)

Bewertungen von Campern (0)

    Bewertungen von Gastgebern (3)

    • Susanne und Patrick S

      Sehr nette und interessierte Gäste. Schön wart ihr im Stächelmoos Wir freuen uns auf ein nächstes mal. Susanne und Patrick

      Susanne und Patrick SAugust 2020

    • Laura und René O

      War alles tiptop, trotz erschwerten Zufahrtsbedingungen =)

      Laura und René OAugust 2020

    • Deborah G

      Super angenehme Gäste. Alles wurde sauber hinterlassen und kommunikation war super. Gerne wieder

      Deborah GAugust 2020